گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عملیات نجات بدون مربی!| مصاف مهاجرنوین مشهد با مقاومت تهران

  • کد خبر: ۶۹۰۳۴
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
عملیات نجات بدون مربی!| مصاف مهاجرنوین مشهد با مقاومت تهران
مهاجرنوین امروز برای فرار از قعرنشینی به‌مصاف مقاومت تهران می‌رود.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ هفته هفتم از دور نهایی لیگ دسته ۳ فوتبال کشور امروز آغاز خواهد شد و طبق برنامه، تنها نماینده مشهد در این دوره از مسابقات باید در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد از ساعت ۱۹ پذیرای مقاومت تهران باشد. تیم فوتبال مهاجرنوین در وضعیتی به این بازی پا می‌گذارد که شرایط چندان خوبی ندارد؛ تیمی که در جدول از بین ۱۰ تیم در جایگاه نهم ایستاده است و خطر سقوط تهدیدش می‌کند و از سویی دیگر این روز‌ها با بحران جدایی کادرفنی روبه‌روست. این درحالی است که مقاومت تهران تیم دوم جدول است و برای صعود به لیگ دسته ۲ فوتبال کشور وضعیت مساعدی دارد و در تلاش است تا هر ۳ امتیاز بازی مشهد را به‌حساب خود واریز کند.


مهاجر تیم بی‌مربی!

نماینده مشهد درحالی امروز به‌مصاف حریف قدرتمند خود می‌رود که گویا نزار موسوی، سرمربی این تیم، بعد از بازی مقابل شهرداری نوشهر همراه با کادرفنی‌اش استعفا کردند و به‌اصرار مدیریت باشگاه فقط یک بازی بعد از آن، یعنی بازی با البرز، را کنار تیم بودند و امروز تیم بدون مربی روانه میدان خواهد شد. البته نکته جالب توجه آن است که نزار موسوی، مالک مهاجرنوین است و اگر قرار باشد کنار بکشد، باید امتیاز سهام تیم را به هیئت‌مدیره بفروشد. گفته می‌شود قرار است این اتفاق در یکی روز‌های آینده بیفتد و نزار تیم را به‌طور کامل تحویل گروه جدید بدهد.


خطر چسبندگی قعر

مهاجرنوین علاوه بر بحران کادرفنی با یک بحران جدی دیگر هم روبه‌روست؛ شکست احتمالی تیم بدون مربی مشهد در بازی امروز ممکن است آن‌ها را به قعر جدول بچسباند و همین چسبندگی بعید نیست دامان تیم را تا پایان فصل بگیرد. البته از اردوی مهاجران خبر می‌رسد به‌زودی قرار است یکی‌دو خرید خوب برای این تیم انجام شود تا تیم تقویت شود. باید دید در کنار این خرید‌ها آیا تکلیف سرمربی این تیم هم
مشخص می‌شود یا خیر؟


کاپیتان، مربی می‌شود؟

مجید جلالی‌فر، چپ‌پای تکنیکی اسبق سیاه‌جامگان، این روز‌ها کاپیتان تیم مهاجرنوین در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور است؛ بازیکنی که به‌لحاظ بازی در سطح بالا از سایر بازیکنان باتجربه‌تر است و بازوبند را هم می‌بندد. شنیده‌ها حاکی از آن است که جلالی‌فر قرار است در بازی امروز برابر مقاومت تهران نقش کاپیتان‌مربی را برای مهاجرنوین بازی کند تا در آینده تکلیف نیمکت این تیم مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->